Followers

sobota, 10 stycznia 2015

Studniówka

Za niedługo wszyscy maturzyści będą mieli okazję bawić się na jednej z najcudowniejszych imprez w swoim życiu. Ja dokładnie za rok będę martwić się co włożyć na ten wyjątkowy wieczór. Zapewne wszystkie dziewczyny w swoich szafach mają już swoją wymarzoną sukienkę i szpilki, ale gdyby któraś z Was nie zdążyła tego zrobić to gorąco zapraszam do obejrzenia przygotowanego przeze mnie postu. Mam nadzieje, że coś przypadnie Wam do gustu.

Pochwalcie się kiedy balujecie :)






4 komentarze:

  1. ostatnia, biała sukienka jest cudowna! uwielbiam takie kroje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Za moich czasów, czyli ładnych kilka lat temu, na studniówkach królowały długie suknie balowe koniecznie z gorsetami. Dziś z ogromną przyjemnością wybrałabym sukienkę nr 2, 3 lub 4. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja baluje dopiero za rok ale chyba postawie na długą czarną sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już trochę czasu temu balowałam ;)
    dla mnie faworytem zdecydowanie 4 i 6!

    OdpowiedzUsuń