Followers

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Okularnica

Okulary były dla mnie zmorą od samego dzieciństwa. Gdy tylko miałam iść na spacer, na zakupy czy imprezę zostawiałam je w domu. Mało ważne, że nie widziałam co dzieje się 50 m ode mnie. Nigdy nie potrafiłam dobrać sobie odpowiednich oprawek, poza tym nie było takiego wyboru jak teraz. Soczewki w moim przypadku były wykluczone, operacja laserowa również, choć chciałam przeznaczyć na nią pieniądze z 8-nastki. Pewnego dni okazało się, że moja wada dość poważnie się pogorszyła, zdałam sobie sprawę, że chcąc, nie chcąc muszę zacząć je nosić. Zdecydowałam się na zakup nowych oprawek, które mam po chwilę obecną. Mimo wcześniejszych zapewnień, nosiłam je tylko i wyłącznie w domu i na zajęciach w szkole, na przerwy zdejmowałam. Dopiero teraz zaczyna do mnie docierać, że od tego nie ucieknę i prędzej czy później, lepiej dla mnie aby odbyło się to wcześniej będą musiały mi towarzyszyć w codziennym życiu. I chyba wstając dzisiaj z tą myślą uświadomiłam sobie, że i w okularach, jak i bez nich wyglądam podobne, choć wcześniej uważałam, że oprawki totalnie zmieniają wyraz mojej twarzy.

Czy tylko dla mnie noszenie ich było zmorą, czy Wy też zmierzyłyście się z podobnym problemem? Poza tym teraz dużo ludzi kupuje sobie okulary mimo, że nie mają problemów ze wzrokiem, aby troszkę wyróżnić się z tłumu :)









9 komentarzy:

  1. Ja w przeciwieństwie do Ciebie nigdy nie miałam problemu z noszeniem okularów, a noszę je już od prawie 11 lat. Tak właściwie to bardzo się do nich przyzwyczaiłam i bez ich "obecności" czuję się mniej pewnie. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie w okularach!:)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dokładnie ten sam problem, ale teraz nie wyobrażam sobie siebie bez okularów :) Bardzo dobrze czyta się to, co piszesz i mimo, że nie mam swojego bloga, to chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. M isię podobas zbardziej w brylkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uważam, że ładniej Ci w okularach! Sama noszę kujonki od września i w sumie nie rozumiem ludzi, którzy nie lubią tego robić. Mam małą wadę, ale staram się nosić codziennie ( żeby ów wada się nie pogorszyła ) i poza tym że co chwila są czymś umazane lub popalcowane to je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, znam ten ból :) Ale polecam ściereczkę z mikrofibry, radzi sb bez żadnych płynów :)

      Usuń
    2. Muszę spróbować, dzięki! :) a Ty przeżyj na te słabe oczy i zobacz że Ci ślicznie w okularach!

      Usuń